Orice reclamatie privind starea produselor livrate la clienti va fi adusa la cunoștinta firmei noastrein maximum 24 de ore de la primirea acestora, telefonic sau prin e-mail la office@delicecorner.ro, urmand ca societatea noastra sa o solutioneze.

 

In cazulin care produsele nu se pot livra sau integritatea le este afectata pe parcursul livrarii, clientul poate cere returnarea sumelorincasate deja de SC CROMINO SRL , dar nu și despagubiri suplimentare. Valoarea maxima a obligatiilor companiei noastre fata de orice clientin cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare a unui colet/produs este valoarea sumeiincasate de la client pentru respectiva comanda.


In cazulin care v-ati razgandit asupra achizitiei facute de pe site, ne puteti returna pachetulin termen de 10 zile și primiti baniiinapoi, cu conditia ca pachetul sa fiein aceeași conditiein care l-ati primit. Plata returnarii pachetului revine clientului, urmand ca SC CROMINO SRL sa restituie clientului contravaloarea produselor returnate, dupa ce constata ca acestea suntin stareain care au fost expediate. Legea mai prevede si faptul ca nu pot fi denuntate unilateral contractele de furnizare a unor produse care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid (art. 10 lit. c). Astfel, produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original (inclusiv folia protectoare daca aceasta exista), cu toate accesoriile/consumabilele aferente, fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum, atat in cazul produsului cat si ale accesoriilor/consumabilelor ce il insotesc, cu etichetele intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, instructiuni, etc.).


La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care contin produse in alta stare decat cea in care au fost livrate, cele care nu au fost returnate folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut si expedierea, cele a caror returnare nu a fost notificata in prealabil, precum si cele care contin produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare. Prin exceptie de la conditiile de mai sus, doar in cazul in care produsele livrate nu sunt conforme specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului sau prezinta vicii de fabricatie in primele 24 ore de la receptie, returnarea se poate face pe cheltuiala companiei SC CROMINO SRL, clientul putand opta pentru inlocuirea produselor sau restituirea imediata a valorii lor. Regulile privind restituirea in starea originala a produselor se aplica, cu exceptia situatiilor in care viciile de fabricatie s-au constatat dupa desigilarea produselor.